tirsdag den 8. maj 2012

Tour de Atlanta #4 - Target

Mens jeg render rundt og har travlt med mit Atlanta-liv, kan vi da lige nuppe næste afsnit i serien om da Eva besøgte mig. Efter at have været i World of Coca Cola, tog vi vi videre til Atlanta Undergound, hvor vi shoppede indtil butikkerne lukkede (mens vi var derinde. Ups). Men heldigvis har Target åbent til klokken 11, så det var næste stop på turen:


Altså man kan jo købe ALT derinde! Og det gjorde vi også, jeg spotter både mælk, sandaler, vand og pastelfarvede Skittles her i vognen.


...but why, altså?



Konceptet ved Svampebob Firkant er her en smule misforstået.

Det nye Wordfeud!


Og bare sødt og fint ^-^


Jeg savner sådan at cykle. Eva ville dog ikke forære mig denne, det havde ellers været en fin på-forskuds-fødselsdagsgave, tsk.

Åh, vi havde simpelthen den sjoveste indkøbstur længe! Har bl.a. et fint billede af Eva, der poserer med Barbie-dukke af Edward Cullen, og minderne om vores utallige latteranfald. Tror dog, at Target-personalet måske syntes, at vi var lidt overgearede, host. Men hey, vi havde det sjovt.

2 kommentarer:

  1. Åhr det lyder skønt! Så underlige er tyske supermarkeder desværre ikke... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også! Men pt. er de ved at bygge om i den lokale Target, så der er rod over alt. Og inden knækbrød! Æv altså.
      Nej det er vist kun i Amerika, det er sådan ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)