torsdag den 17. maj 2012

Også på Facebook

Nå, men jeg ville bare lige minde om, at man også kan følge 6400 Happimess(/mig) på Facebook lige her, hvis man har lyst. Der er små opdateringer, køb og bare lidt mere af det univers, der er her på bloggen. Serveret i hyggelige portioner døgnet rundt :) F.eks.:


Og nu jeg tænker over det, så havde jeg faktisk lige undret mig over, at han ikke var online på Facebook. Men afskrevet det med, 'at han da nok lavede noget arbejde' - snydt igen!


Og jeg har stadig en pakke Den Leende Ko-ost i samme smagsvariant stående...


Så sandt, som det er sagt. Nu skal jeg bare være tålmodig, indtil jeg kommer hjem til Danmark og mit fine køb.


En løsning kunne jo selvfølgelig også være at spise noget mere? (B&J ❤) Ej, har nu bestilt i den rigtige størrelse, som burde komme i dag (7-9-13!), den store kom i går og er sååå pæn. Altså bortset fra, at jeg ikke kunne passe den (heldigvis).

Sådan noget kan man da ikke gå glip af, vel? :D Følg mig HER.

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)