lørdag den 12. maj 2012

Tænker stadig 'Bacon'



I dag var vi som sagt taget på field trip til Macon, en by syd for Atlanta, på størrelse med Århus. Der var noget så pænt, og vi fik også set på Ocmulgee National Monument (billede) og andre indianer-ting. Fortrød ufatteligt meget, at jeg havde ladet Sony Nex-5'en blive hjemme, der var mange fantastiske scenarier og autentiske amerikanske huse og bygninger, der skulle have været foreviget. Dengang Atlanta og mange andre sydstatsbyer blev futtet af under borgerkrigen, blev Macon skånet, så der er mange historiske bygninger og pæne ting, man ikke ser i Atlanta. Må finde mig en foto-buddy og tage på foto-safari dernede ❤

På billedet ses jeg med Honorary Consul of the Kingdom of Dennmark, Christopher Smith, der er noget nær den rareste mand i hele USA og et kæmpe aktiv for DACC. Ja og så min medpraktikant Nikolaj, han er nu også ret rar ^-^

7 kommentarer:

  1. Macon - måske den nye erstatning for bacon! Ligesom "macolate" (hvis du har set det afsnit af "Venner" med Monica og "macolate" ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja det havde jeg slet ikke lige tænkt på ;D Det må helt sikkert være det! ;)

      Slet
  2. Hahaha - total yndlingsoverskrift :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, tak :p Men virkelig, hver gang jeg hører eller tænker ordet 'Macon' sniger der sig et lille 'b' ind. Hæ hæ.

      Slet
  3. Er det ikke fra Macon Georgia hende kvinden med en "scrunchie" kommer fra i det afsnit af Sex and the City, hvor Carrie er kæreste med Berger, og hun påstår, at ingen går med scrunchie længere???
    Nu er jeg jo nødt til at gennemgå samtlige afsnit af SATC for få sjælefred. Oh, well... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har jo ret! Jeg kan heller ikke lade sådan noget ligge, så jeg måtte lige google det. Og minsandten: http://www.satctranscripts.com/2008/08/sex-and-city-season-6-episode-4.html. Sæson 6, afsnit 4. Hvor sjovt ;)

      Slet
    2. Seeeejt! Du må tilbage til Macon, Georgia og gå på "scrunchie-jagt"! ;)
      ...og vildt nok alligevel, at nogen har lavet en side, hvor samtlige replikker fra samtlige episoder af SATC er skrevet ned! Some people have too much free time! :p

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)