fredag den 25. maj 2012

Ready to GO!


Atlanta, GA - Savannah, GA - Saint Augustine, FL, Panama City/Beach FL

En eller anden hejs et flag, for jeg er ENDELIG blevet færdig med min hovedopgave!!! Hip hip hurra!!! Og bare rolig, det bliver fejret med maner - i dag drager vi nemlig på mini road trip (), og så skal der overhovedet ikke tænkes skole og kaos de næste 5 dage! (eller blog, så her bliver nok ret stille)

Jeg får dog nok at se til, når vi kommer hjem igen - uden at fortælle det, har min skole nemlig rykket vores eksamenstidspunkt, og pt. er jeg sat til at skulle op onsdag den 13.juni 11.30. Hvor jeg vil kunne lokaliseres i Frankfurt ventende på et fly mod Billund... Håber virkelig, virkelig, virkelig, at jeg kan få lov at få en anden tid! Men min fremlæggelse skal laves herfra uanset hvad nu - men lige nu skal jeg på ferie! (eller, sove lige nu, klokken er halv fem ^-^ )

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke og jeg krydser fingre for, at du kan få en anden tid.

    Rigtig godt roadtrip! Gid det var mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og jeg fik det heldigvis flyttet til dagen efter, så 24 timer efter jeg er landet på dansk jord, står den på eksamen.

      Og mange tak, vi havde en skøn tur! :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)