fredag den 27. december 2013

Karriereskift

I onsdags så jeg 'Bag om Tvillingerne og Julemanden'.  Udover at få opklaret, hvordan snemængden på billederne blev håndteret (seriøst, det har jeg spekuleret lidt for meget over), lærte jeg også, at spøgelseseffekten blev opnået ved at lægge et filter om spøgelserne i hvert eneste billede - og der går 25 billeder i sekundet. Så kan man jo regne lidt på, hvor mange der er i hele kalenderen, ha. Nå. Men jeg sad så og kiggede lidt billeder igennem, og faldt over et fra min dimission i sommers, der nok godt kunne lette arbejdet en hel del:


Jep, helt klar til at blive castet til Tvillingerne og Julemanden 2!
(PS., tre af de andre på billedet er rent faktisk også danskere. Det er bare mig, der er lidt... lys i huden. Selvom jeg rent faktisk har farve i forhold til mit vinterblege jeg. Imponerende.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)