torsdag den 12. december 2013

Sehr berühmt

Næste step: verdensherredømmet! I tirsdags sendte vi fra min praktikplads, Marcussen & Søn, en pressemeddelelse ud til de lokale medier, og BUM, lige pludselig væltede det ind med vilde horder af journalist-fotografer! (...altså, der kom tre. Det er mange, for sådan en wanna-be-kendis som mig). Og nu er min medpraktikant og jeg blevet gjort udødelige i gårsdagens udgave af Der Nordschleswiger! Og venter spændt på næste uges udgave af Åbenrås lokalaviser. Med mindre vi er blevet bortcensurerede, altså.

(Vi havde forresten ikke overvejet det store rykind af fotografer på forhånd, så mit kontortøj bestod den dag af bl.a. kattejulesweateren - ikke det mest avisegnede, ha. At jeg oven i købet bare havde taget en slasket silkeskjorte under, gjorde det ikke bedre - men i det mindste ser den fin nok ud på billederne, og man kan hverken se, hvor meget jeg fryser eller hullerne i skjorten. Men hvad der sker for min hånd, ved jeg altså ikke...)


Klik på billedet, hvis du vil træne dit tysk og/eller læse artiklen. Jeg må dog skuffe og indrømme, at jeg har ikke givet citatet på tysk, ha.

Og PS. Det der med at købe julegaver, er dømt til at gå galt, når der samtidig er udsalg overalt. Men i det mindste er det noget, jeg længe har kastet lange blikke efter. Fra-mig-til-mig til spotpris - YAY! Tal lige om én, der var ekstatisk, ha. Outfit følger! (Engang)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)