tirsdag den 15. juli 2014

Alternativ strandtur - KL #11

 Fin, lille skypumpe



Onsdag formiddag havde vi planlagt den helt store strandtur ved snorkelstranden. Det var godt nok lidt overskyet, da vi tog hjemmefra, men hallo, vi kunne jo stadig snorkle! Nå'men'æh, så ankom vi til stranden, og kunne hurtigt se, at der ikke var så meget strand. På ovenstående billede var der dagen før et par meter sand ned til vandkanten, men et par timer har åbenbart meget at sige mht. højvande og sådan. Det skulle dog ikke stoppe os, så vi smed vores ting på stenene og snorklede lystigt rundt alligevel. Altså. Lige indtil der gik hul på himlen:

Det var heeeelt sindsygt, så meget det regnede. Kombineret med udsigt til skypumpe (se det allerførste billede) begyndte jeg at overveje, om vores liv skulle ende på en afsides tropestrand i Malaysia, ha. Altså, det var jo ikke fordi, vi ikke kunne tåle lidt vand, men vores ting (specielt mit kamera...) skulle gerne holde sig nogenlunde tørre. Efter at have siddet 15-20 minutter under min ellers så flotte ko-paraply, måtte vi dog konstatere, at den ikke var heeelt vandtæt. Men så blev vi reddet af vores guide, der heldigvis ikke havde glemt os. Både han og Natasia argumenterede ellers for, at det ellers aaaaldrig regnede om formiddagen. Men det gjorde det jo så ligesom den dag, ikke? :p Godt vi ikke var lavet af sukker.

Ved tilbagekomsten skyndte vi os at få noget tørt tøj på og fange noget mad. Vandmelonjuice hjælper på alt! Og jeg poserede stolt med spisepinde, før jeg sultent kastede mig over maden med noget ordentligt spisegrej - gaffel, tak fordi du er til ♥ Fortsættelse følger - om eftermiddagen vovede vi os ud i junglen. Draaaama!

2 kommentarer:

  1. sikke nogen smukke billeder :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Der var dog endnu flottere i solskin ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)