lørdag den 12. juli 2014

Den lille blå

 Kjole: Forever 21. Sandaler: Target. Øreringe: Pernille Corydon.




Det er lidt varmt, hvad? Hæ. Jeg ELSKER sol og sommer, men jeg er alligevel ikke den helt store fan af at svede (...og det gør jeg en del for tiden. Ahæm). Derimod sætter jeg stor pris på, at jeg igen kan få luftet mine rare sommerkjoler, der bare ér sjovere at style med sandaler (og svedperler...) end strømpebukser, støvler og strik. I går tog jeg derfor ovenstående eksemplar på, der egentlig længe har ligget i 'måske ud'-bunken, men hvor er den altså bare rar på sådan en dag, hvor temperaturen er tættere på de 30 end de 20 grader. Jeg hjembragte kjolen fra New York i 2008, og af den grund alene ville det også være ret synd at skille sig af med den, ha.

I aften står den på ringridning her i Sønderborg, og jeg satser på, at det bliver rætti' sjaw! Sidste år missede vi selve ringridningspladsen på grund af for lang en forfest, men i år holder vi tidsplanen og får hele oplevelsen med - er planen i hvert fald, ha. Hilsen fra provinspigen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)