tirsdag den 8. juli 2014

'Er du sådan lidt Nik & Jay?'

Solbriller, top og nederdel: H&M. Kimono: Malaysia. Bælte og øreringe: Pieces. Sandaler: Target. 

...blev jeg spurgt af fotografen under søndagens billedtagning. Og jeg som bare prøvede at fange den lette og luftige natur i min nye kimono - sådan er det så let at blive misforstået, ha.
Dagen stod på den sidste fejring af min søsters hue med brunch med den nærmeste familie, og i den anledning havde jeg påført mig den mintgrønne kimono og andre sommerdele:






Nederdelen er endnu en af de der næsten uanstændigt korte kjoler og nederdele, som jeg insisterer på at rende rundt med alligevel. Jeg har overtaget den fra min søster, efter at have sukket efter den i ualmindelige tider - nederdelen i sig selv er en 4-5 år gammel, og jeg tror, jeg har plaget om den cirka lige så længe, ha. Tak til hende den lille for at vokse fra kærligheden til både blomstermønster og farver. Og for at passe størrelse med mig. Søskendekærlighed ♥

4 kommentarer:

  1. Hey, man skal ikke kimse af Nik & Jay - De var toppen af poppen da jeg var teenager! Hahaha. :D Jeg synes forøvrigt det er en fin posering - Dejlig anderledes i forhold til standarden man ser rundt omkring. Fortsæt bare med det. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg skam heller ikke, men jeg må alligevel sige, at det ikke lige er det image/look jeg går efter, ha ;) Og tak - jeg fortsætter rækken af akavede poseringer, for afvekslingens skyld ;) Det skal jo heller ikke blive for kedeligt og selvhøjtideligt! (...ikke at jeg sådan synes jeg er det generelt heller, men altså :p )

      Slet
  2. Åh de sandaler ... fortryder så meget jeg aldrig fik fat i dem :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv, det er altså også ærgerligt! Jeg er også stadig meget, meget glad for mine, hæ :D

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)