lørdag den 11. september 2010

100

Det her er mit indlæg nummer 100, og jeg må sige, jeg er stolt over, hvordan det er gået siden min start i juni (: Jeg er glad for alle mine 10 faste læsere, det er stort for mig, at nogen følger med (: Min lyst til at blogge er heller ikke blevet mindre, og jeg glæder mig over at finde inspiration i hverdagen til dagens indlæg. Så hvis der er noget, I gerne vil se mere af på bloggen, så modtages forslag gerne (:
Jeg glæder mig til de næste 100 indlæg og forhåbentlig endnu flere ;) Her til sidst vil jeg slutte af med kage - det hører sig jo til ved et jubilæum:

Når jeg siger kage, mener jeg det! ;) Her er jeg rimelig passende påklædt til kagens dag, hvis jeg selv skal sige det ;)

4 kommentarer:

  1. Tillykke :D
    Passer antallet i forhold til hvor mange dage det er siden du oprettede din blog? ;)
    Jeg er glad for at være en af dine mange faste læsere, nyder at læse din blog, og glæder mig næsten til nye indlæg :P
    Sikke en fint billede; det var en herlig eftermiddag, det var virkelig lækkert :D Og ja, outfittet er så fint :D Jeg vil også have muffinøreringe!

    SvarSlet
  2. Tak :D Hmm, du kan jo selv prøve at tœlle ;) Nogen dage har jeg jo skrevet 2 indlœg, og så har jeg holdt fri, da jeg var på ferie og arbejde intensivt (du ved, skrœkugen ;) )
    Jeg siger tak for, at du er fast lœser, så glœden går begge veje ;)
    Ja det var, overvejer også nœste år :p Har jeg egentlig nogensinde fået vist det paparazibillede jeg tog af dig? ;)
    Et ord: ebay ;)

    SvarSlet
  3. Så vigtigt er det heller ikke, så tror bare jeg springer over ;)
    Haha, nej, dem tror jeg ikke jeg har set :P
    Er ikke så trænet i det der ebay :P

    SvarSlet
  4. Tsk, du er da doven ;)
    Det må jeg hellere få vist så ;)
    Det skal jeg nok få lært dig - hvis du tør ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)