onsdag den 8. september 2010

En lappeløsning

Jeg har lœnge gået og savlet over strik med lapper på ærmerne (ligesom alle andre, men alligevel ;) ). H&M har sådan set lavet en fin en:
Den sidder bare ikke optimalt på mig, og så dur det jo ikke. Jo hvis jeg vadede i penge ville den da vœre fin nok, men man må jo prioritere ;)
Men da jeg blogsurfede i går aftes, faldt jeg over denne udgave, på bloggen www.life-lust-loveliness.blogspot.com (hvor billedet også er fra):

Tada, fiiine lapper :D Og det bedste af det hele er, at den skam også er fra H&M og billig! ;) Med en lille rabatkode kostede den mig kun 75 kr., og det er vist lige til at overkomme. Så jeg siger mange tak til Mia Maria (bloggens ejer) for at oplyse om vidunderet (: Hvis andre er interesserede, kan jeg fortœlle at trøjen er fra H&Ms herreafdeling og koster 99 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)