torsdag den 30. september 2010

Nedsat: Hunter Regent

Hvilken dag er det i dag? Det er da lønningsdag! Og jeg har et ekstra godt tilbud til alle jer derude ;) Mine flotte, nye, ubrugte Hunter Regent har jeg sat ned til omkring 800 kr. plus porto - det er da et godt tilbud (:

Og jeg har jo allerede skrevet en fin beskrivelse af dem, så den får I da lige igen:

Det er med stor sorg, at jeg må erkende, at mine fødder ikke har tænkt sig at blive gode venner med mine nyindkøbte Hunter Regent. Derfor har jeg sat disse spritnye gummistøvler til salg, hvis nogen skulle være interessede i disse skønne støvler. Jeg sælger dem for omkring 800 kr. plus porto, hvilket jo er et pænt stykke under den danske butikspris på ca. 1100 kr. Støvlerne er sorte og en størrelse 6/39.
Fordelen ved Hunter Regent er, at de har dejligt neopren-for og er slanke i skaftet. Derfor er de varmere og fremstår mere elegante end almindelige gummistøvler, og hvem vil ikke gerne være lun og laber i regnvejr? ;)

De kan selvfølgelig også afhentes her i Sønderborg, og i næste weekend er jeg i Tønder, hvis der skulle være nogen interesserede derovre af ;) Læg en kommentar eller send mig en mail på stine.k.a@stofanet.dk, så skal vi nok finde ud af noget (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)