mandag den 6. september 2010

Monsters Inc.

Dagens tema var farligt - det var monstre! Eller måske kan man ikke kalde de afbilledede monstre for farlige, i stedet for at skrige 'AAAARGH!', siger man nok nærmere 'ååååårh' ;) (jeg ved ikke, hvad der sker med blogger, jeg kan ikke få billedet til at vende ordentligt?! Det vender den rigtige vej på min computer, men når jeg overfører, vender det sådan her - TSK!)

Jeps, dagens outfit med verdens sødeste T-shirt :D Og ligeledes søde strømper, der på fornemste vis blev fremhævet af mine gennemsigtige converse.
Men ingen roser uden torne... Mine fine sko burde egentlig være i skammekrogen, de nager! Men det kunne jeg alligevel ikke nænne, så i stedet fik de selskab af det søde Mummi-plaster:
Åh ja. Så er verdensfreden genoprettet (:

2 kommentarer:

  1. Nuuh. Jeg elsker elsker mummi! (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Ja de er bare så søde :D Så jeg glœder mig også, til jeg skal til Mummi-land :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)