tirsdag den 21. september 2010

5 års jubilœum

I søndags havde jeg vœret ansat på apoteket i 5 år, og da det er søde, rare mennesker, ville jeg bage en fin fin kage til dem:
Og nej, det gik ikke så godt... Hjemmefra: Godt smattet, men med nogenlunde motiv. Fremkommet: Endnu mere smattet, og med totalt utydeligt motiv (grrr til brosten!). Men den smagte godt alligevel, så den skal nok blive spist ;)Sidste år skete der noget lignende, og året før glemte jeg det, œhe ;) Men se så lige, hvad jeg diskede op med til 2-års jubilœet:
Nœœœh, den var vel nok flot! :D Måske burde jeg gå tilbage til smarties, de er nu lidt mere samarbejdsvillige og dekorative ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor flot og lækker, er der noget tilbage til mig, som også er sød og rar? :D
    Det gik da også urtolig fint med glasurfiguren til din fødselsdag, var ret imponeret, men det var åbenbart en engangssucces, hehe :P

    SvarSlet
  2. Desvœrre, jeg har efterladt den ved de vilde horder på apoteket ;)
    Tak tak, og det skal nok lykkedes en anden gang når jeg har bedre tid ;)

    SvarSlet
  3. Ihh nu bliver jeg jo helt lækker sulten!!! :) De ser gode ud!! :)

    SvarSlet
  4. Ja jeg var også glad, da jeg fik et stykke ;)
    Tak, det er dejligt at få lidt oprejsning til min bage-selvtillid ;p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)