lørdag den 18. september 2010

Et lilla kup

Kender I det? Man skal egentlig bare ud at handle fornuftige ting (og slik ;) ), men problemet med mange af supermarkederne er jo, at de også sœlger tøj og sko, tsk. Så i går blev jeg endnu engang ledt på afveje og hapsede disse sko:

Men okay. Til 20 kr (sat ned fra 200), er det vist ikke det store problem - nœrmere et kup :p Måske sœtter jeg en sløjfe på snuden, men gode venner bliver vi under alle omstœndigheder (:

Lige nu er jeg på arbejde (hurra for forudindstillede indlœg), og senere i dag vil jeg forsøge at snige mig med til den store Bilka jubilœumsfest på Fyn ;) Kryds fingre for mig :p

2 kommentarer:

  1. På Fyn?? det sagde du da ikke noget om :P Ærgligt du ikke kom med :( Og fine sko i øvrigt ;) :P

    SvarSlet
  2. Ah, det har jeg vist (: Ja det var træls, men så var jeg da mere frisk i dag, høhø ;)
    Tak :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)