søndag den 19. september 2010

Strømpefeber

Strømper kan man vist aldrig få for mange af (kun for små skuffer ;) ). Så til 2,75 kr. pr par var det det værd at rode Føtex's uorganiserede kasser igennem, mens man stod på tæer og havde rundsave på albuerne ;)
Alle smykker og hårting var sat ned til halv pris, så det måtte jeg da også lige udnytte (:

Til Bilkafesten var billeterne med cpr.nr., så selvom der var hele 2 fra min afdeling, der ikke kunne komme alligevel, kunne jeg ikke få en plads. Æv! Men så tog jeg da bare hjem til min familie i stedet for og fik dejlig pizza, Pepsi Max i uforsvarlige mængder og så Camp Rock 2 ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, ja, det er ikke ligefrem sokker du mangler :P Gi' mig de øreringe, nu! :P Du har nogen i forvejen ;)

    SvarSlet
  2. Man kan altid bruge flere, og jeg skal jo bruge ensfarvede til arbejde ;)
    Du kan da bare selv gå ned og købe nogen ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)