lørdag den 4. september 2010

Hvad pakken bragte

I går fik jeg endelig min pakke fra H&M. Og den indeholdt en taske fyldt med tøj! :p
Næh, hvor fint (: Tasken var sat ned til 2o kr.(!), og så pynter jeg den med den søde ugle fra ebay. Her er taskens indhold:

En kjole, 2 toppe/kjole-ting, en t-shirt og en bikinitop. Til en samlet pris på 196 kr. inkl. taske. Det er vist, hvad man kalder en god handel - for mig ;) Og så modtog jeg også det fine lagen, jeg skrev om her. Og det kostede kun 75 kr. og sad som støbt. Så hurra for H&M endnu engang ;)

2 kommentarer:

  1. hvornår købte du det?:D og hvordan har du fået det sååååå billigt?

    SvarSlet
  2. Sådan her for nylig (: Og tricket er at tjekke om morgenen, der fylder H&M nemlig op, specielt ved udsalgsvarerne. Så hvis man er tidligt ude, kan man hapse alle de billige ting :P

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)