torsdag den 19. august 2010

Prinsessedrømme < 3 ;)

H&M har endelig modtaget min pakke, og jeg kan nu igen bestille, hvad jeg vil uden at skulle tœnke på porto - og det er farligt Ö ;) Jeg var bare liiige inde for at kigge på de nye ting fra Home:Sikke nogle søde, små kurve! For 36 kr. lyserødt satin, flœser og sløjfe :p Men øh, hvad skal jeg lige bruge dem til?

Et lyserødt prikket lagen til 90 kr :D Jeg har lœnge ønsket mig et lagen med mønster (jeg fandt et i Ikea på et tidspunkt, men de 700 kr i porto ødelagde det ligesom lidt... ;) ), og det her er da bare for sødt (: Jeg må lige ind og have målt min seng og så ellers trykke BESTIL ;)

Og hvis min kœreste brokker sig over sig over prinsessetemaet, så må jeg jo bare forklare, at hvis jeg er prinsesse, så må han jo vœre prins - det skal nok overtale ham *host* ;)

8 kommentarer:

  1. Hmm søøøøde, kan du ikke bestille den hvide ring (den flotte du ved) med til mig :I så får du pengene med det samme (: i en størrelse L, hvis du gider, hihi..

    SvarSlet
  2. Ha ha, jo det kan jeg da sagtens (: Jeg kan bare ikke garantere at det kommer lige med det samme. Jeg har nemlig en cardigan der først skal komme i uge 45, og man ved jo aldrig med H&m og forsendelse :s Er du stadig interesseret? (:

    SvarSlet
  3. Hihi, ja det er så typisk H&M! Men det er helt iorden, vil stadig gerne have den (:

    SvarSlet
  4. Du kan bruge kurvene til opbevaring af sokker? eller små prinsesse trusser? ;)

    SvarSlet
  5. Tak Stinschen, du er så sød :D

    SvarSlet
  6. Julia: ja det tœnkte jeg faktisk også på :p Og så kommer ham der Thomas og siger, at de er bare SÅ grimme. Så jeg tror ikke jeg vil 'pushe mit luck', men nøjes bare med lagenet ;)

    Camilla: He he, vœrsgo, og tak tak ;)

    SvarSlet
  7. hej vil godt bestille de kurve i lyserød 39kr mvh Mercedes

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)