tirsdag den 3. august 2010

Receptionist

...kan jeg skrive på mit cv. Eller det er måske ikke helt det, man kalder det, når man har 'passet' en reception? Hmm ;) Anledningen var 40 års jubilæum for en af de rareste ansatte på mit arbejde. Så det var jo (næsten ;)) en ren fornøjele (: Og så der var også lækker mad:


Små pindemadder! De var virkelig lækre, specielt dem med røget ål. Jeg blev jo nødt til at gå foran med et godt eksempel, så de andre også turde ta' noget ;)

En rap gave fra mig ;) En fin dekoration bestående af et spejlfad, en lyserød badeand og lilla blomster i en lille zinkspand. Det blev hun rigtig glad for. Hvis jeg havde mere plads, ville jeg også lave en til mig selv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)