søndag den 8. august 2010

Pyt

Vand-pyt! ;) Sådan nogen bliver man (jeg?) aldrig for gammel til at lege i. Eller i hvert fald blive fascineret af ;) Så efter det massive regnvejr her til aften har jeg været ude og soppe lidt. Desværre var det også lidt kloakvand (det kunne lugtes...), så man kan næsten sige, at jeg stod i l... til knæene, hø hø. Men sjovt var det da, specielt at se biler forsøge at kæmpe sig igennem ;)


Hvis jeg havde haft regnbukser og andet end min søsters korte gummistøvler, så havde jeg haft det sjovt med at hoppe og plaske ;) Men i dag nøjedes jeg nu bare med at gå lidt rundt, ellers havde mit tøj ikke været så lækkert bagefter ;)

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op. Det er jo den rene oversvømmelse. Jeg valgte bare at sidde indenfor og hører regnen sile ned ;)

    SvarSlet
  2. Ja godt man ikke bor der (: Jeg tog også bare nogle billeder fra huset først, men så var Thomas lige pludselig taget derned, og så hapsede jeg hurtigt Ibens gummistøvler og mit kamera ;)

    SvarSlet
  3. Flotte billeder :)

    Michelle - http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tak, der var jo så mange fine motiver at fotografere (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)