tirsdag den 17. august 2010

Det bliver 1600, tak.

I går havde jeg så min første arbejdsdag ude i Bilka. Og sovetegnene på billedet beskriver ret godt min tilstand, da jeg kom hjem - gab! Overordnet gik det fint - jeg smadrede kun 3 glas og lavede kun mindre fejl som at trykke 22 andestege ind i stedet for 3 mørbradbøfgryder, hip som hap, ikke? ;)
I morgen skal jeg rigtig hygge mig igen, først på apoteket fra 8-13 og så i Bilka fra 15.30-21.30. Men så har jeg også flottet mig med en pose Big Ben mint i dag, det må faktisk vœre dagens lyspunkt. Sørgeligt.

2 kommentarer:

  1. Så kan jeg glæde dig med at dette blog indlæg har været mit lyspunkt. Åh glæden ved at glæde sig over andres bommerter ;) Men du skal nok få styr på det.
    Jeg kan så også informere om at min dag har bestået af en lang dag som blev optaget af skolen og så lektier - OG jeg får ikke engang penge for det :(

    SvarSlet
  2. Det er da godt, at der er nogen, der kan få noget godt ud af det så ;) Nu må vi se om jeg gør det, men jeg håber da ;)
    Nej det er noget gris :s Men så har du jo dine søde rare klassekammerater ved din side i det mindste (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)