lørdag den 14. august 2010

Mine bedste venner

... i de forgangne uger har været ovenstående skattebasser. Eller det har været sådan lidt et had/kærligheds-forhold. For med de mange mange arbejdstimer har mine stakkels ben haft brug for ordentlig fodtøj, og der gælder converse og ballerinaer desværre ikke. I stedet har jeg gået rundt med et par kæmpe klodser af et par fødder, men min komfort vandt nu alligevel over forfængeligheden ;)

Og jeg har jo set, at man kan få pæne løbesko (altså pæne af at være praktiske sko ;)), så det har indledt en jagt på. Men men men, jeg har jo også andre ting, der skal købes! ;) Så sådan ser mine prioriteringer ud: - Hunter Regent. Uhm, tørre, varme, flotte fødder :D
- Gennemsigtige converse look-alikes. Mine strømper jubler allerede ;)
- Og SÅ udskiftning af løbesko. Kunne ikke lige finde et pænt billede af løbesko, det siger vist også lidt om den kamp det bliver Ö

He he, da jeg skrev på min mobil, at mine strømper ville juble over de gennemsigtige sko, foreslog den 'kvæle' i stedet for ;) Hmm, jeg håber ikke at det er et tegn ;)

2 kommentarer:

  1. De gennemsigtige allstar burde få 1. priotet ;)
    haha, ja, mobilen foreslår tit ikke lige det man helt leder efter :P

    SvarSlet
  2. Vinter/gummistøvlerne er mere praktiske, dem kan jeg med (næsten ;)) god samvittighed sige, at jeg mangler ;) Og jeg køber jo begge dele, så bare rolig, ha ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)