søndag den 15. august 2010

Tilbudsjægeren

...det er mig ;) Så da Bilka åbnede klokken 10, stod jeg klar og ventede sammen med pensionisterne (ej okay, det er mest ved føtex man finder dem, hø hø). Jeg havde godt nok frygtet det værste sådan en søndag, hvor der ovenikøbet var 15% rabat på det meste. Men heldigvis beherskede folk sig (jeg prøvede også ihærdigt, og jeg løb da ikke ;) ), så det gik ikke så vildt for sig ;)
Og så har jeg lige en forespørgsel: Hvem har købt mine gummistøvler?! Hunter Regent gloss, i farven graphite og str 39. Der var kun et par, og nu er de væk. Tsk. Nå, men jeg vil nu også hellere have dem i sort.

Og så tror jeg måske, at vi glemte, at vi var på cykel:
Men vi købte faktisk (næsten ;) ) kun det der stod på listen. Alligevel er det vist godt nok, at jeg har 2 cykelkurve ;)
Jeg fik også opklaret, hvorfor jeg ikke har kunnet finde mine fremkaldte billeder i Bilka: den store kasse i vognen på billedet, ja det er dem Ö Jeg må indrømme, at det havde jeg godt nok ikke lige kigget efter de andre dage ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg var der dog ikke lige kl. 10 :P Ja, det var dejligt med de 15% rabat :D
    Wow, den kasse er da kæmpe mega stor!!

    SvarSlet
  2. Hvis man vil være sikker på at få, hvad man vil have, må man jo være der, når de åbner ;)
    Ja så det var godt jeg havde en stærk mand med ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)