søndag den 22. august 2010

Og stod det så på indkøbssedlen?

I et ganske uskyldigt ærinde var jeg i føtex i går, men de er jo udspekulerede og har placeret tekstilafdelingen lige ved indgangen - så det videre forløb er jo faktisk slet ikke min skyld! Der havde været godt og grundigt gang i prisnedsættelsen på en masse fine ting, så med i kurven kom:

Jeg starter lige med at undskylde billedkvaliteten (eller manglen på samme ;) ). Tøjet gad slet ikke se så pænt ud, som det er i virkeligheden. Tsk. Men jeg købte:
Fin, grøn top til 30 kr. Den har et blondestykke foroven og godt med volumen i ærmerne. Og så falder den rigtig pænt, når man har den på (og skjuler begyndende vom ;) ).
Cowboynederdel til 10 kr(!). Efter et møde med mig og mine syevner bliver den højtaljet og endnu finere end den allerede er (den er nemlig aaalt for stor, men for fin (og billig) til at lade hænge ;) ).
Dejlig cardigan til 20 kr. Den er blød og rigtig hyggelig at have på (:

Åh ja. Det er farligt at handle. Så det er en god undskyldning for ikke at tage i fakta nu. Det stemmer mine løbe-lår også for. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)