fredag den 20. august 2010

Ud at løøøv' ;)


Hvis man ikke skal ud at løv', når man kommer fra Løv' Apoteket, hvem skal så? ;) I aften er der nemlig natløb her i byen, en årligt tilbagevendende begivenhed til Kulturnatten. Det er sådan set ikke fordi jeg plejer at løbe. Jeg hader rent faktisk at løbe. Men men:

Se da lige, hvor fine vores T-shirts er! :D Det kunne jeg altså ikke sige nej til. Ikke fordi vi får lov at beholde den, men så får vi da i det mindste lov at tilbringe én lykkelig aften sammen ;) Og så blev jeg også overtalt af en veninde i ligeså god(!) løbeform som mig ;)

Selve løbet er på omkring 6 km, og vi satser på at nå det på under 50 minutter - nu må vi se, om det mål skal justeres hen ad vejen. Man skulle jo nødigt overanstrenge sig ;)
Hvis det ikke er alt for pinligt, skal jeg nok komme med et opfølgende oplæg om mine bedrifter, men nu må vi lige se, det kan være, jeg har gravet mig ned i et hul til den tid ;)

2 kommentarer:

  1. Haha held og lykke med løbet. Lige i øjeblikket er du sikker ude og løbe runten. I startede for godt 26 min. siden. Jeg sidder hjemme under dynen, med ømme fødder fra arbejde - og tænker på jer alle som løber :)

    SvarSlet
  2. Jo tak, det fik vi brug for;)
    Det lyder som en dejlig måde at tilbringe aftenen på, det kunne mine små fusser (og resten af mig) også godt have brugt (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)