tirsdag den 10. august 2010

Pensionist to be + bøger til salg

Kære Stine, du er ved at blive gammel! Nej okay, det er måske ikke helt hvad der står, men det er da mere eller mindre essensen af det. Det er alt for tidligt. Suk. Jeg tror jeg vil trøste mig med en kalktablet.

Udover det begynder jeg også at føle voksenlivets hårde sider (igen...). Skolestarten nærmer sig, så jeg har gået shop-amok i dag - i bøger. Jeg kunne jo have købt alt muligt spændende for de penge (jeg nævner i flæng; Hunters, gennemsigtige converse og badeænder).
Jeg sparede dog omkring 600 kr ved at købe nogen af dem brugt - hurra for pensum.dk < 3
Og så har jeg endelig fået taget mig sammen til at få sat mine 'gamle' bøger til salg. Så hvis du starter på designteknologudannelsen (eller kender en der gør), så har jeg lagt nogen bøger til salg på pensum.dk:
Fashion design
Clothing technology
Fashion Designer's Handbook for Adobe Illustrator
Metric cutting patterns for women's wear
Oxfords advanced learners dictionary m. cd-rom
Skriv hvis du er interesseret eller vil have flere oplysninger ;)

2 kommentarer:

  1. Kunne muligvis være interesseret i bøgerne. Begynder på designteknologuddannelsen d. 1. september, men jeg ved endnu ikke noget om, hvilke bøger vi skal bruge. Kontakter dig igen, hvis du har nogle af de bøger, vi skal bruge :-)

    www.secretsbycharlotte.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder godt (: Jeg har også en etik-bog og business bog med Svend Hollesen, dem skulle vi i hvert fald bruge på uddannelsen da jeg startede.
    Men du skriver bare, når du finder ud af om du er interesseret i nogle af bøgerne (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)