søndag den 1. august 2010

ZzZzz - klik - zzZzZz


Så er jeg tilbage efter en lang og opslidende arbejdsuge på 52 timer, der startede klokken 5 hver dag. Men nu hvor jeg er kommet igennem, er jeg glad for at jeg gjorde det - det har nemlig været ret så indbringende ;)
Selvom jeg var segnefærdig hver dag efter arbejde, lykkedes det mig alligevel at klikke noget hjem, ovenstående søde sandaler sat ned til 100 kr. :D Nu håber jeg bare vejret igen bliver sandalvejr - ellers har jeg også købt noget i dag jeg kan have på, hø hø. Det venter jeg dog lidt med at vise ;)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare fine, sådan nogle fine sandaler vil jeg også have :D og til 100kr :O

    SvarSlet
  2. ;) De sidder bare dårligt, så sender dem nok tilbage :(

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)