søndag den 8. august 2010

En lille ny, 2

På en overskyet dag som i dag, må man gerne drømme om fine vinterstøvler ;) Da reklamerne dumpede ind i fredags, var disse små søde på forsiden:

For sådan nogen er da også superpraktiske til vinter! Prøver jeg i hvert fald at fortælle mig selv, min støvlesamling er ved at overskride sine pladsrestriktioner. Men nu må vi se, om det er noget, jeg ikke kan leve uden - måske skulle man håbe på, at de ikke sidder pænt, hmm ;)
Og så havde jeg lige regnet med, at jeg kunne hapse dem i dag (eller bare tage ned og kigge på dem jo ;) ) - og så fandt jeg ud af, at de har da ikke åbent i dag... Flot ;)

2 kommentarer:

  1. Havde du ikke lige købt de lange? ;)

    SvarSlet
  2. Æh jo (og som jeg sådan set allerede har et lignende par af ;)) ;) Men jeg synes bare det ville være fint med sådan nogen korte også, he he. Sådan til når man bare lige skal have noget på, eller de lange ikke lige passer til ;) Jeg eeelsker nemlig sådan nogen forede støvler ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)