fredag den 13. august 2010

Er det GRATIS?!

I dag har ikke været en af de dage, hvor H&M har tjent meget på mig. Jeg gik derind, bare liiige for at kigge lidt, og hvad hang så og kiggede på mig?:

Flotte blomstrede shorts - og sat ned til 30 kr! :D Og da jeg så havde betalt, gav ekspedienten mig et gavekort på 50 kr, hø hø. Jeg havde godt nok hørt rygter om gavekort ved køb fra børneafdelingen (ja, det er børnetøj, men jeg kan altså godt passe det ;) ), men at man ligefrem også fik det ved køb på 30 kr, det havde jeg ikke regnet med - men jeg klager skam ikke ;)
Gratis ting er nu herlige. I Bilka inkasserede jeg også en gratis bolle med mit 'tænk stort'-kort. Den er dog ikke blevet foreviget, da jeg havde spist den, før jeg nåede ud til min cykel, æhe ;) Måske skulle man også tage der ud i morgen, hmm ;)

5 kommentarer:

  1. Hvorfor har du ikke fortalt mig det noget før????

    SvarSlet
  2. Jeg troede man skulle købe for mange kroner børnetøj, og så virkede det ikke lige helt så relevant (: Jeg tror nu også det er lidt tilfældigt hvem der får, det så ikke ud som om, dem foran mig fik, og jeg fik også først da jeg sådan set var på vej væk (:

    SvarSlet
  3. Og det har jo også stået på Julias blog i flere dage (:

    SvarSlet
  4. Alligevel :P Har ikke læst Julias blog helt så meget som din :P

    SvarSlet
  5. Så må det vœre guds straf Ö ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)