onsdag den 4. august 2010

Fordi vi fortjener det!

Og jeg snakker om mig og mine sokker (: For prøv da lige at se, hvor søde de er. De ville vœre perfekte i et par gennemsigtige converse, som jeg jo har savlet lidt (meget) over tidligere. Der er bare et lille problem - prisen! Hvis de skal købes i USA er det omkring 87 $= 494 kr. + told-fœlden, der garanteret klapper. I England synes jeg, at jeg havde fundet dem til 540 kr., men nu er de blevet vœk for mig? Tsk. I Tyskland kan man derimod få dem til 335 kr - iih! - hvis man altså kan presse sig ned i en 37,5...

Men så har jeg også snydt lidt:Eller jeg overvejer i hvert fald at gøre det. Disse gennemsigtige sko af det for mig ukendte mœrke Brooks kan nemlig erhverves til den nette sum af omkring 220 kr. Og det er da i hvert fald en pris jeg kan lide ;) Men men - jeg vil jo helst have de rigtige All Stars:
Men nu er jeg jo bare en fattig studerende. What to do? Og hvis du har set dem billigere et sted (eller bare fundet dem i Europa), så skriv. Tak (:

2 kommentarer:

  1. Der kommer kun told oveni hvis man handler for over 1150 kroner fra USA. Fragten regnes også med, d.v.s at hvis man køber et par sko til 1100 og porto er 75, så skal man betale told:)

    SvarSlet
  2. Ups, så forvekslede jeg lige told med moms - kan aldrig huske hvornår man skal betale hvad (: For jeg mener, at hvis man køber for bare 80 kr., risikerer man at blive hapset, og så kommer der både Post Danmarks gebyr på 160 kr og moms oveni? Så det bliver også en slat :s

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)