fredag den 16. juli 2010

Smœk!


Ja jeg smiler - tag nu det billede! ;)

Haps haps haps - jeg har længe ledt efter et par shorts-smœkbukser til en overkommelig pris, og endelig fandt jeg dem (i London). Selvfølgelig var de så ikke på udsalg (i modsætning til nærmest alt andet), men de kostede ikke mere end 236 kr.. Og så er det jo dejligt med noget sommervejr, vi er allerede blevet rigtig gode venner ;)
Med dette køb og sko-købet i går kan jeg nu krydse to ting af på min vil-ha'-liste. Men det er som om den vokser alligevel, har nemlig også forelsket mig i disse to ting:
Gennemsigtige converse - hvordan kan man bedre vise alle sine fine strømper frem end med dem her? :D Men da jeg allerede har 7 par (og utallige andre sko...), må jeg hellere lige klappe hesten og beholde dankortet i pungen. Suk.Den her taske fra Accessorize er altså også bare fin. Jeg fandt den til halv pris i Paris, men købte den ikke - og har fortrudt lige siden.

Så hvis du sidder med nogen penge, du gerne vil af med - ja så ved du, hvad jeg vil blive glad for ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)