torsdag den 15. juli 2010

Derfor...

... tager man ikke ud at handle en halv time før lukketid. Der var e pœnt deprimerende udvalg af frugt tilbage. Og hvad nytter det med 3 peberfrugter til 15 kr., hvis der knap nok er een af de tilbageværende 8, der er gode? Nej vel.

Men men men... Turen var nu ikke helt spildt. Jeg har lœnge savlet over basketstøvler med pailletter, og da Bilka satte sådanne i deres tilbudsavis, var jeg den første i butikken søndag morgen (og jeg var der faktisk også lørdag, hvis de nu var kommet før ;)). Men ak og ve, der var leveringssvigt. Og så tog jeg til London i en uge. Men Bilka har åbenbart fået dem senere, og nu bor de ved mig :D Selvom de måske lige er en halv størrelse for store, og der er noget lidt gult lim på dem... Men de er bare sååå fine alligevel (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)