tirsdag den 20. juli 2010

Søskendekœrlighed

'Arrrrj, du har jo klippet mig ud af billedet!'. Ja sådan var reaktionen fra min søster, da hun så mit indlœg i fredags om Miley. Men helt œrligt... Jeg har jo bare beskåret billedet. Det er da ikke lige så galt, som dengang jeg rent faktisk redigerede hende ud af et ;) Men her får hun så min dybe beklagelse, og et indlœg dedikeret kun til hende. Vœrsgo Iben:


Er du så tilfreds? Og hun knytter bare hånden for at vise ringen, ikke for at true sin søde storesøster. Vel?! Ö

4 kommentarer:

  1. Haha, hvorfor købte vi ikke sådan en ring i Paris. Hvorfor har hun dog købt den, og hun ser slet ikke særlig ond ud på det der billede ;)

    SvarSlet
  2. Ha ha ;) Fordi hun synes den er fin, og hendes søster alligevel skulle have noget fra asos ;)
    Nej vel ;)

    SvarSlet
  3. Ti hi, hvor er du sød ;) Skulle du lige tælle til 10(0.000.000.000.000.000.000) før du svarede? ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)