lørdag den 17. juli 2010

Kompensation...

Ah, sådan så det ud i vinters. Kan vi få lidt af den kølighed i lejligheden nu, tak?

Her i vores boligforening får man et ekstra kælderrum, hvis man bor i den øverste lejlighed, som kompensation for skråvœggene. Men hvad får man lige i kompensation for varmen?! Gips, på sådan en dag som i dag kan man virkelig godt mærke, at man bor på 4. sal. Og da jeg gik ud på mini-altanen for at få noget luft, ja der blev jeg så bare endnu mere varm.
Så hvad med noget aircondition til os? Eller en swimmingpool? Det ville jeg i hvert fald ikke klage over ;)

Apropos, så havde jeg lige en max optur (ha ha) i går aftes. Jeg troede, at jeg kun havde een eneste lille dåse Pepsi Max tilbage, men se så, hvad der stod i mit skab:
2 halvliters Pepsi Max, som jeg havde glemt alt om. Kvickly gav dem gratis vœk for nogen søndage siden, og så kom de ind i skabet, mens vi var på ferie. Men nu er sommeren reddet for det nœste stykke tid :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)