torsdag den 22. juli 2010

Bedre sent

... end aldrig. Så efter lidt tid (der er jo kun gået en uge ;) ), kan jeg hermed præsentere mine London køb:De der små telefonbokse, de var altså ikke til at stå for. Og så kan døren endda åbnes :p
(Pepsi Max'en er bare med for at illustrere størrelsen ;) )

Lidt sommerlige underdele. De sorte og ternede kostede 3 pund stykket, dem kunne jeg godt bruge ;) Og 3/4 bukserne manglede jeg rent faktisk, så til 10 pund slog jeg til (*bang*) ;)

Leggings kan man vist ikke få nok af? Specielt når man ikke har så mange. De her har sådan nogen elastik-detaljer på benet, og så var de sat ned til 5 pund - selvom alle de andre af prœcis samme slags kostede 7 og 10. Men jeg klager skam ikke over, at de ikke har styr på mærkningen, når det går denne vej ;)

Okay, nu er jeg vist ved at have strømper nok - men de var bare så fine! Dem kunne jeg altså ikke sige nej til (: Nu mangler jeg bare et par gennemsigtige converse, så strømperne rigtig kan blive vist frem :p
Den lyserøde flœsetop ser rigtig sød ud under en løs tanktop. Og 3 pund er da ikke nogen pris for at få udlevet sine prinsessedrømme ;)

En oversize t-shirt med Minnie - og den skinner, uh ;) Også til 3 pund (:

Så købte jeg også et par smœkbukser, men dem har jeg vist i indlœgget her. Så jeg er godt tilfreds med mine små hapserier, og glœder mig til få det brugt, når den ekstreme sommervarme er drevet lidt over ;)

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting, glæder mig til at se dem alle live ;) Troede ikke du var den der købte sådan nogle sourveniers, men den er nu sød ;) Og sommertøj var da fornuftigt i stedet for dine vinterkøb i Paris med 30 graders varme, selvom du nu også fik hapset en masse gode tilbud dernede. Må sige at den der princesseting er lidt for speciel til mig, hehe. Måske skal den bare ses på ;) Og strømperne er lige så søde, som dem jeg fik, hehe :D Mere Minnie :D Den er virkelig også flot :D

    SvarSlet
  2. Ja det kan jeg godt forstå ;)
    Jeg gider ikke købe det, bare for at købe noget, men den var sød :p Og så er den fin ved siden af min lille Minnie-figur ;)
    Engang i mellem er jeg nemlig fornuftig, men jeg skal da nok få brugt det varmere tøj også ;)
    Tsk tsk, du skal nok blive omvendt ;)
    Tak tak :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)