torsdag den 22. juli 2010

Mus!

Det mangler jeg. 6x4 cm rørefelt, det er altså ikke noget jeg kan arbejde med. Så i aften kommer her bare et lille uinspirerende indlæg. Selvom jeg endda både har modtaget en pakke fra H&M og småhapset i Bilka. I behøver dog ikke vente til jeg har fået købt en mus, men bare indtil jeg har erobret den store computer. Og fået noget søvn. Gab.



Nej lige den mus bliver det nok ikke. Men den lyser i mørket! Det er da lidt sejt ;)
(set på happyhoola.com til 289 Dkr)

2 kommentarer:

  1. hehe, hvor er den sjov ;) Tænkte lige, at det var da vidst ikke sådan du havde beskrevet den du havde købt ;)

    SvarSlet
  2. Ja den er sjov, men vist ikke specielt ergonomisk ;) Og jeg har faktisk allerede modtaget den bestilte nu :p Den blev bestilt torsdag aften, så de har haft fut på ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)