torsdag den 15. juli 2010

Winning London

Hello hello - så er jeg vendt tilbage fra London :p Og sikke en tur, det må jeg sige. Jeg må til min store skam indrømme, at jeg ikke havde ventet mig det helt store. Af uvisse årsager havde jeg opfattet London som en lidt kedelig by - men London er alt andet end det! Så jeg siger undskyld til London, og tak for en god oplevelse (: Sådan en tur fortælles bedst i billeder, så her kommer de:

Vagtskifte

Ja sådan så det ud, da vi var inde ved Buckingham Palace for at se vagtskifte. Som billedet viser, fik vi bare rigtig meget ud af det ;)

3D-biograf

Vi var inde i en 3D biograf for at se VM-finalen, det var flot. Specielt da der blev vist guldkonfetti tilsidst, det var som om man kunne røre ved det. Og så havde de lige denne flotte reklamefigur udenfor salen :)

Wimbledon
Centre Court - og bemærk lige jordbær-printet, specielt udvalgt til lejligheden ;)
Som altid engageret, her på Wimbledon-museet ;)

Lidt udenfor London ligger Wimbledon, og med mine tennis-interesserede forældre var det oplagt at tage derud. Og det var en god oplevelse, hvis man interesserer sig bare lidt for tennis (eller er tvangsindlagt til at se det ved folk, man er meget sammen med ;) ).

Uhm, Ben&Jerrys er altså bare noget af det bedste. Og i supermarkedet kunne man købe 2 af de 500 ml's bøtter til 4 pund. Så det blev der rigtig grovœdt af, mums!

Den første nat fik vi et opkald fra 112, vores brandalarm hjemme i Danmark var gået i gang. Heldigvis var de så venlige at tjekke vores hus 2,5 time efter... Men huset lever endnu, dejligt ;)

Okay, nu er det her indlœg vist langt nok ;) Resten kommer senere, jeg skal ud at handle. Lidt sent - men at spise is, fordi man ikke har noget frugt, er da en god undskyldning ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)