onsdag den 21. juli 2010

En lille ny

I dag var jeg nede på posthuset for at hente en en pakke :D Enten har postbudet ikke gidet gå op til 4. sal, eller også har han vœret i den ene time, der ikke var nogen hjemme i går. Og jeg havde endda taget ordentlig tøj på, da jeg spiste morgenmad. Tsk. Men men men... Gode ting er jo vœrd at vente på, og se så lige hvad der lå og ventede på mig:
Nœh, hvor fin :D Sådan en lille, sød computer, endelig fik jeg den (: Vi skal nok blive gode venner - når jeg lige kommer i gang med at bruge den ;) Da jeg ikke lige kunne finde internettet, tœndte jeg bare den store. Så må den lille blive opdraget senere ;)

Og man skal jo have et omslag, så den lille putte ikke bliver ridset ;) Og hurra for ebay. 75 kroner for dette , og så ville min kœreste betale halvdelen. Ellers havde jeg nemlig købt et med Hello Kitty:

Det var da også sødt, og til 32 kr. (: Men min favorit er nu også blomsterne (: Men hvis man nu skulle have en reserve... Hmm ;)

5 kommentarer:

  1. Hvor mange tommer er den? :) Den ser fin ud.

    SvarSlet
  2. Tak (:
    Den er 12,1. Så den er lille og handy, men stadig til at holde ud at kigge på (:

    SvarSlet
  3. Præcis, er rigtig glad for min, så det håber også du får meget glæde af din lille skattebasse :P

    SvarSlet
  4. Det gør jeg helt sikkert (: Måske skulle de lege sammen? Ha ha ;)

    SvarSlet
  5. Haha, ja, det vil de sikkert synes om ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)