tirsdag den 6. juli 2010

We will always have Paris, del 2

Ja jeg købte jo også en smule tøj i Paris, det kan jeg lige så godt indrømme. Der var jo udsalg! ;) Ovenstående sweatshirt var sat ned til 10 euro, så nuttet :D
Jeg har savlet over pailletleggings i lang tid, men vœret for nœrig til at købe nogen. Men her var de til 5 euro, nu kan jeg rigtig imitere en diskokugle ;) De pinke leggings har jeg i forvejen, men de får hurtigt slidmærker. Og til 3 euro er det fint med et par i reserve.


Denne her søde strik kunne jeg altså ikke lade hœnge. Sødt blomstermønster og pufœrmer til 5 euro = ja tak :)

Stribet langœrmet t-shirt med pailletter på skuldrene. Rigtig fin, men det er som den smider pailletter alle vegne, bare jeg kigger på den.

Man kunne også få sweatshirten med dette motiv. Hvorfor nøj's, når man kan kløj's? ;)

Og til sidst lidt småting fra H&M. Guld-tingen er en lille pung, der er perfekt når jeg ikke har plads eller lyst til min store pung. Og til 1 euro... Det sorte er blondestrømpebukser, super til at pifte et par ensfarvede strømpebukser op (:

Det var så, hvad jeg købte i Paris. I morgen går det så løs i London, der finder jeg helt sikkert også en masse fine ting (7-9-13). Og apropos... Jeg faldt i H&M fœlden igen i dag. Men 3 toppe for i alt 70 kr., det var nu et ret godt køb.

Men nu vil jeg smutte igen for at pakke fœrdig - det sker jo desvœrre ikke af sig selv! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)