lørdag den 3. juli 2010

Paris, mon amour

Parisertårnet, som det også kaldes ;)

Så er jeg den, der igen er hjemme i lille, trygge Danmark (: Og jeg kan ligeså godt advare med det samme, der kommer masser af billeder fra min tur. For som bekendt siger et billede mere end 1000 ord; og så bliver indlœgget trods alt lidt kortere ;)
Prisen på hele rejsen, eksl. shopping men inklusiv alt andet, var under 2500 kr. for 4 dage/3 nætter. Det er, hvad jeg kalder en okay pris, det var den medbragte mad værd - og så var der jo råd til lidt ekstra shopping ;)
Vejret var sol fra en skyfri himmel med 27-30 grader HVER dag, det var virkelig varmt! Lidt for meget af det gode, men så har vi da fået lidt farve, og havde mere plads i kufferten til vores indkøb ;)

Nej, det lykkedes desværre ikke, ÆV!
I Disneyland, jeg flyver jo nœsten vœk med de søde balloner :)
(Og det er altså ikke mig, der har platset de nederste)
Som altid er jeg jo dybt kulturel - specielt når der er gratis entre på Louvre ;)
(Og jeg rammer altså kun lidt ved siden af toppen, œhe)

Av av, stakkels små fødder. Brugte nœsten en hel pakke plaster på vores korte tur - heldigvis var det med de søde Mummitrolde :D

Det må så være nok for nu (: Selvfølgelig fik jeg da også shoppet lidt (*host*meget*host*), men det må blive et andet indlæg. For jeg skal da ud og nyde det gode vejr :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)