søndag den 4. juli 2010

We will always have Paris, del 1

Skulle jeg have købt den? ;)

Som lovet er her mine køb fra Paris. Dette er dog kun første del, da jeg har travlt med at gøre hele hytten klar til gœster i morgen, så der er kun tid til et kort indlœg (tekstmœssigt i hvert fald ;) ) - skønhedssøvnen skal jo også overholdes ;)

Fangst fra Accessorize, søde ting på udsalg (:

Fra Disneyland. Hvem kan sige nej til den pude?! :D Og så 4 kuglepenne og nogle hindbærpastiller. Ikke verdens bedste slik, men søød lille œske :D

Den bamse ville altså også gerne med hjem :*

Vi skulle da have de aller-aller-bedste æsker :p

Okay, det er næsten pinligt at indrømme - men sådan ser min børste altså ud. Jeg havde ikke lige fået taget mig sammen til at skifte den ud, men heldigvis fandt jeg denne nye i Disneyland. Så det var jo faktisk et nødvendighedskøb ;)

Det fine tøj jeg har købt, skal nok komme - engang, he he ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)