mandag den 16. august 2010

Kœre H&M...

...kan I venligst få lidt fut på?! Den 4. august sendte jeg en pakke med byttevarer til H&M, og så kunne jeg jo ikke lige nœre mig for at skrive lidt ekstra ting på (det er jo gratis porto! ;) ) :Men hvis de ikke snart modtager og behandler min pakke, så tror jeg at 4/5 er permanent udsolgt, og det ville jo vœre synd for lille mig, der alvorligt mangler sommertøj ;) Så jeg krydser fingre og håber på det bedste - måske i eftermiddag? :D Det synes jeg, at jeg har fortjent efter at have drømt om det hele natten...

2 kommentarer:

  1. Som så ikke var helt gratis alligevel :P
    Jeg vil også have den der billige fine cardigan :( snøft
    Du får måske ikke helt så meget brug for sommertøj mere i år, nu an du snart få brug for alt det varme tøj du købte i Paris, hvor det var 30 grader.

    SvarSlet
  2. Nej det er noget gris, tsk. Så kunne vi lige så godt have bestilt det for lang tid siden, suk.
    Så koster det enten din egen 45 i porto eller 129 for den. Gips.
    Jeg er stadig optimistiskt ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)