lørdag den 7. august 2010

Selverkendelse

I går fik jeg et skønt brev fra min skole, jeg hoppede og hvinede da jeg læste det: min uddannnelse her i Sønderborg bliver også oprettet på dansk. Så nu er det slut med at blamere mig i timerne (og frikvarterne ;) ) (:
Men det er da noget af en selvtillid, skolen udviser:


'Usandsynlig stor ansøgning', det tegner vel nok godt ;) Okay indrømmet, jeg ville også hellere læse i Kolding - altså hvis det ikke lige lå i Kolding... ;) Og sådan er der heldigvis også andre, der har det, hurra for min danske klasse (7-9-13 ;) ) (:

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det :) Så slipper du også for at skulle pendle frem og tilbage jo :D

    SvarSlet
  2. Mange tak :D Altså den var også blevet oprettet på engelsk, så jeg behøvede ikke at tage til Kolding (: Selvom de har nogen ret interessante studieretninger, suk. Men nu glæder jeg mig bare til i det mindste at få det på dansk, det er altså lettere (:

    SvarSlet
  3. Det lyder dejligt :D Godt du ikke var hurtig til at købe bøger så :D

    SvarSlet
  4. Ha ha, ja hastværk er lastværk ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)