søndag den 15. august 2010

Bryllupsfeber

Nej, det er ikke fordi, jeg har planer om at gifte mig (lige med det samme ;) ). Men som de fleste andre piger elsker jeg at være til bryllup. Der er næsten ikke noget mere romantisk - og så får man lov at klæde sig pænt på ;) Jeg har skam også været til bryllup i år, så jeg burde ikke klage over, at min veninde Natasia lige er blevet inviteret til et stort et - men det gør jeg nu alligevel! ;) Jeg vil også meeeed!

Nå, men det nytter jo ikke at være bitter, så i stedet er jeg den gode veninde, der hjælper med at finde noget, hun kan have på ;) Og for at gøre det lidt lettere, er det alt sammen fra H&M's netshop, og jeg har fikset 3 outfits, så der er lidt at vælge imellem:


'Det blomstrede' til 459 kr. (421 kr. med rabat). Frisk sæt, der kombinerer efterårets mørke farver og det romantiske blomstermønster (:


'Den enkle' til en samlet pris på 655 kr. (606 med rabat). Enkelt, klassiskt sæt med detaljer i fodhøjde (: Og grunden til, at der er 2 par sko, er da selvfølgelig, at så hun har noget at skifte med, når fusserne bliver ømme af de høje ;)


'Det sløjfede' til en samlet pris på 610 kr. (549 med rabat). Sødt sæt, der både er elegant og med flotte farver og detaljer (:

Så er det op til hende at vælge (for hun følger da helt klart at følge mine råd til punkt og prikke ;) ), og så må vi se, om hun vil dele en H&M-porto, hæ hæ ;)

8 kommentarer:

  1. Den ring der er du helt vild med hva? :)
    I det mindste har du været til bryllup du kan huske. Jeg har da været brudepige en gang, men det nytter INTET når man var så lille, man ikke husker detaljerne :P

    SvarSlet
  2. Iben: Det er vist ikke dig, der skal til bryllup ;)

    Julia: Ja det skulle nœsten have heddet 'een ring, tre looks' ;) Ej, de havde ikke lige så meget andet spœndende, der passede til tingene inde ved h&m ;)
    Altså hallo, når du har vœret brudepige har du OVERHOVEDET ingen ret til at brokke dig! ;) Og nej, den der undskyldning med, at du ikke kan huske noget gœlder ikke, tsk ;)

    SvarSlet
  3. Hvordan har forresten gjort sådan at billederne ser sådan ud? Altså klippet dem sammen i paint eller hvad? :)

    SvarSlet
  4. Ja det er såmœnd bare i paint, jeg har lavet det (: Ikke noget fancy her - selvom photo shop nu også har sine fordele (savle savle ;) ).

    SvarSlet
  5. Hihi, er også pjattet med den ring :b

    SvarSlet
  6. Haha.. Det var os det første jeg lige tænke, at den ring bliver jeg nødt til at have. Det er sørme nogle fine sæt du har fundet til mig ;) Er måske ikke så meget til det sløjfede, så det må Iben godt få :P Men det andet er rigtig fint især kjole nr. 2. Alle cardicans er også virkelige søde, har overvejet dem :) Du har virkelig tænkt på det hele med sko :P Hvad med undertøj? Haha
    Ærgeligt jeg ikke må have en "date" eller lign. med :P Haha... Og halskæderne er også bare så fine :)
    Jeg vil også super gerne være brudepige, Stine! Haha, men nøjes bare med at være brylluppsgæst denne gang.

    SvarSlet
  7. Camilla: Ja den er fin, overvejer også at købe den :p Og nu er der jo også 10% rabat ;)

    Natasia: Du sender bare en ordre ;)
    Tak tak, jeg har jo også gjort mig umage ;) Tsk tsk, men så bliver hun jo glad ;)
    Kjole nummer 2 må også meget gerne bo hjemme ved mig ;) Og selvfølgelig har jeg da tœnkt på alt, du kan da ikke gå rundt i strømpesokker ;) Selvom du selv må lœgge undertøj til ;)
    Ja så skulle du have taget mig med ;)
    Ah, det kan da vœre, at du kan snige dig med som brudepige ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)