torsdag den 12. august 2010

'Jamen jeg troede jo, at Post Danmark behandler pakker pænt?!'

Om det var det, afsenderen af min bog tænkte, står dog i det uvisse. Men hallo, en tyk paperback der skødesløst er puttet ned i en løs kuvert? Det er da dømt til at gå galt. Hvilket det også gjorde:

Men så fik jeg da en fin pose og elastik fra Post Danmark, hø hø. Og selvom afsenderen åbenlyst mangler viden om Post Danmark, manglede hun ikke pli. Hun var nemlig så venlig at give mig et afslag på 30 kr - jeg havde jo trods alt betalt 245 kr for bogen og kanterne var blevet flossede. Snøft.

Det her er til gengæld et eksempel på en solidt indpakket bog. Og en *%/¤#%#* sælger! Når jeg ekstra spørger, om der er overstregninger i, så nytter det ikke noget, at der er notater på 20 af siderne, 2 ordentlige æselører + det løse. Fy skamme.

Men bog nr. 3 i dag (jeps, min postkasse var glad ;) ) var helt uden bøvl, så jeg er da trods alt glad for mine køb (ja det bliver jeg jo nødt til at sige, når jeg synes de nye bøger er for dyre...). Nu bliver det spændende at se med de 2 sidste i morgen - jeg krydser fingre! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)