onsdag den 11. august 2010

BILKA BILKA BILKA + en gammel kending :D

Sesame Strasse - direkte fra New York til Sønderborg, og SÅ til mig

I dag skete der en masse herlige ting, og toppen må være, at jeg har fået mig et job i Bilka :D For hvad skal man med ét job, når man kan have to? Nej vel ;) Så jeg er klar til at tjene en masse penge og forhåbentlig få nogen søde og rare kollegaer (:

En anden herlig ting ses på ovenstående billede. Jeg købte trøjen til en veninde for 2 år siden i New York, og har bittert fortrudt at jeg ikke beholdt den selv ;) Men efter en del vaskning er den blevet for lille til hende - sådan er det, når man har lange model-arme og højde, Julia! ;) Så nu er den tilbagevendt til mig, det betaler sig at give gaver, man selv kan lide ;)
Udover trøjen gav hun også hjemmelavde, lækre muffins, så det var jo en ren win-win situation ;)

6 kommentarer:

  1. Åh ja du burde komme og besøge mig noget oftere ;)

    SvarSlet
  2. Ja det synes jeg også ;) Eller også må jeg bage noget (+rydde op og sende Thomas på langtur ;) ), og så kommer du herover - men du får ikke trøjen tilbage ;)

    SvarSlet
  3. Det er en deal. Så skal der stå kage på bordet hos dig næste gang :)
    Hvad har du gjort ved billedet? Det er sådan hvidt i siderne?

    SvarSlet
  4. Gips. Men okay, så spørger jeg bare Amo om hjœlp ;)
    Jeg synes billedet blev lidt småt og 'mig' hvis jeg bare klippede rodet vœk, men i paint var der sådan en funktion der hed kridt, og så dœkkede jeg rodet med det ;)

    SvarSlet
  5. Haha, ærgeligt at paints funktion ikke også virker i den virkelige verden, haha ;)
    Der var du heldig med trøjen, den er også rigtig fin.
    Jeg vil også have kage :D

    SvarSlet
  6. Ja det kunne ellers vœre ret smart ;)
    Ja den er så fiiiiiin :D
    Ja ja ja, du kan da lige starte med at svare på dine sms'er ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)