torsdag den 5. august 2010

Jeg vil gerne blande for 346 kr, tak

Det er med blandede følelser, at jeg i dag har haft min sidste dag som sommerferieafløsende cykelbud. Men i stedet for en lang beretning om mine strabadser og heltegerninger (*host*), vil jeg i stedet nøjes med de hårde facts:

Drikkepengene! For det løber alligevel op, når man sådan har været afsted. Og hvad er det så, jeg allerhelst vil bruge dem på:

(Og det er jo helt tydeligt at se, at der står Converse)

I sidste indlæg kunne jeg dog med sorg fortælle, at jeg ikke har kunnet opdrive dem til en rimelig pris. Så jeg vil hjemsøge amazon, google og ebay - nu har jeg jo også masser af tid til det, hø hø.

4 kommentarer:

  1. Sikke en masse småpenge ;) Du må virkelig have meget tid nu siden du er så kreativ med dine småmønter ;) Jeg kunne sagtens læse det, haha :D

    SvarSlet
  2. Ja det er nok lettest bare at aflevere dem i banken i stedet for at fylde på pungen i evigheder - jeg har jo mit dankort! ;)
    Ja det er næsten ligeså galt som at spille rubiks kube hele dagen ;)

    SvarSlet
  3. Haha, lyder som en god idé, de fylder ret meget ;) Haha, bruger da heller ikke hele dagen på det :P Seneste nyt: er færdig med hele venner sæssonen og har skilt min disney cube af og kan ikke helt samle den igen ;)

    SvarSlet
  4. Nemlig ;)
    Nej kun næsten ;) God fornøjelse :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)