søndag den 1. august 2010

Winter Wonderland

Jeg lægger lige ud med et stemningsbillede, så dagens køb ikke virker alt for voldsomt. Jeg har nemlig købt vinterstøvler! ;) Lige efter at være blevet lettere bagt af solen, gik jeg ind og anskaffede mig nedenstående vidundere. For jeg elsker bare sådan nogen støvler med bamsepels. Uhm, de er bare så hyggelige at putte sig i (:


Tada, helt over knæet til de ekstra kolde dage (:

Og bøjet ned, så man kan se den fine pels (:

Ih, hvor er de fine (: De har dog det problem, at de flapper, når man bøjer dem ned... Så hvis min kreative sans og sykasse ikke kan klare det problem, må de desværre tilbage til butikken. Men jeg lægger hovedet i blød! Nogen tip? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)