mandag den 9. august 2010

Gummirøjsere


I forbindelse med gårsdagens regnfulde indlæg, vil jeg da lige vise, hvad jeg var i Bilka for at prøve i dag (: Flotte flotte Hunter-gummistøvler, som virkelig var noget for sig. De havde dejligt for, perfekt skafthøjde og sad dejligt tæt ved benet. Hvis jeg stod og havde 600 kr. til overs og manglede et par gummistøvler, så var de helt sikkert kommet med hjem ;) I dag nøjedes jeg dog med at prøve (og drømme ;) ).
Men de andre jeg prøvede, de havde ikke for, de så bare pæne ud. Underligt.

Efterredigering: Jeg har fundet ud af, at dem jeg prøvede på først er sådan en neopren-udgave. Mysteriet er opklaret ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)