søndag den 29. august 2010

Fokus! (Øh, på hvad? :S )

Når man har brugt hele sin weekend i Bilka, er det en god ide, at have lidt motivation for at undgå at gå helt død og løbe skrigende vœk. Så når jeg øser endnu en portion pom'fritter op, er det ovenstående billede jeg har på nethinden: Mummi Mummi Mummi :D Når jeg engang får mit liv tilbage og vejret er lidt godt (=nœste sommer...), skal jeg på Sverigeturen v.2, inkluderende både Finland og SPECIELT i Mummiland. Er det for tidligt med en count down? ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også til Mummiland :)
    Er forresten selv blevet inviteret til Finland, så der håber jeg da snart at kunne vende næsen opad :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du heldig! Er det så i nœrheden af Mummiland? (:
    Og du har da i det mindste vœret i Pippiland ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)